REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ HEYHOLI
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Operator ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, który reguluje zasady korzystania z aplikacji o nazwie „HEYHOLI”.
- Aplikacja i udostępnione w jej ramach usługi stanowią Usługę Cyfrową w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., a udostępniane w Aplikacji treści stanowią Treści Cyfrowe w rozumieniu niniejszej ustawy.
- Aplikacja pozwala Użytkownikom korzystanie z jej funkcjonalności, które umożliwiają dbanie o prawidłową pielęgnację skóry oraz wykupienie dostępu do wersji premium Aplikacji poprzez Subskrypcję.
- Aplikacja skierowana jest wyłącznie do Konsumentów.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje w szczególności przepisy:
- Kodeksu Cywilnego,
- ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- regulaminów usług Google Play,
- oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Aplikacji Mobilnej.
- OPERATOR – Piotr Zajas wykonujący działalność gospodarczą pod firmą ZAJAS PIOTR ZAJAS wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Piastowska 98, 32-651 Łęki, NIP: 5492458611, REGON: 386048878, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@heyholi.pl.
- UŻYTKOWNIK – Konsument, który za pośrednictwem swojego urządzenia mobilnego korzysta z Aplikacji. Użytkownikiem może być tylko osoba, która ukończyła 13 rok życia.
- KONSUMENT - osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- APLIKACJA – aplikacja mobilna Operatora „HEYHOLI” stanowiąca Usługę Cyfrową i zawierająca Treści Cyfrowe.
- USŁUGA CYFROWA - usługa pozwalająca Użytkownikowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika lub innych użytkowników tej usługi oraz inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
- TREŚĆ CYFROWA – dane wytwarzane i dostarczane przez Operatora w postaci cyfrowej, w szczególności elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne dostarczane Użytkownikowi w postaci cyfrowej za pośrednictwem Aplikacji.
- UMOWA – umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej zawierana między Operatorem i Użytkownikiem.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Operatora na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Aplikacji.
- KONTO (PROFIL) – oznaczony indywidualną nazwą (adresem email) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Operatora, w którym gromadzone są dane Użytkownika, w tym informacje na temat wykupionych Subskrypcji. Warunkiem niezbędnym do założenia Konta jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu.
- FORMULARZ REJESTRACJI – Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie Konta odpowiadającego konkretnemu Użytkownikowi.
- ANKIETA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi przesłanie informacji dotyczących kondycji jego skóry, w celu przygotowania dedykowanej oferty przez Operatora.
- SUBSKRYPCJA – odpłatna Usługa Elektroniczna pozwalająca Użytkownikowi na dostęp do wszystkich funkcjonalności Aplikacji (tj. wszystkich Usług Cyfrowych dostępnych za jej pośrednictwem). Dostęp do Subskrypcji można uzyskać zarówno za pośrednictwem Aplikacji, jak i za pośrednictwem Serwisu www.heyholi.pl.
- OKRES ROZLICZENIOWY - czas, na jaki została wykupiona Subskrypcja przez Użytkownika liczony wg miesięcy. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Rozliczeniowego uważa się dzień następny po zakończeniu poprzedniego Okresu Rozliczeniowego. Operator udostępnia jeden Okres Rozliczeniowy, trwający 1 miesiąc.
- ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Użytkownika stanowiące ofertę zawarcia Umowy o dostarczenie Subskrypcji (Usługi Cyfrowej) z Operatorem.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Użytkownik jest obowiązany zapłacić Operatorowi za Subskrypcję.
- ŚRODOWISKO CYFROWE - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu uzyskania dostępu do Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
- KOMPATYBILNOŚĆ - współdziałanie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
- FUNKCJONALNOŚĆ - zdolność Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
- INTEGRACJA - połączenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej z elementami Środowiska Cyfrowego Użytkownika i włączenie jej do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową.
§ 3
RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Operator na podstawie Regulaminu, w ramach Aplikacji świadczy następujące Usługi Elektroniczne:
- założenie i prowadzenie Konta,
- Subskrypcja,
- Ankieta.
- Świadczenie Usług na rzecz Użytkowników Aplikacji odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Użytkownik w ramach korzystania z Aplikacji na zasadach określonych Regulaminem i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ma prawo do zamieszczania w niej danych.
- Prowadzenie Konta ma charakter bezpłatny i umożliwia ono korzystanie z funkcjonalności dostępnych w ramach Aplikacji (z wyłączeniem treści i funkcjonalności dostępnych tylko dla Użytkowników, którzy zakupili Subskrypcję).
- W celu założenia Konta Użytkownik musi wypełnić znajdujący się w Aplikacji Formularz Rejestracyjny.
- Rejestrując Konto Użytkownik jest zobowiązany podać adres e-maili hasło oraz zaakceptować Regulamin. Podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wykorzystany jako login, a hasło będzie zabezpieczało dostęp do Konta.
- Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Aplikacji zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Użytkownika uzupełnionego Formularza Rejestracji.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Subskrypcji zawierana jest na czas oznaczony tj. na czas trwania Okresu Rozliczeniowego wybranego przez Użytkownika
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na wysyłaniu Ankiety zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą jej wysłania lub rezygnacji z wysyłania.
§ 4
UMOWA O DOSTARCZANIE USŁUG CYFROWYCH I TREŚCI CYFROWYCH
- Korzystanie przez Użytkownika z Usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji jest możliwe jedynie po jej zainstalowaniu na odpowiednim urządzeniu elektronicznym (zgodnie z wymogami określonymi w § 10 Regulaminu) oraz po zaakceptowaniu treści Regulaminu.
- Zainstalowanie Aplikacji na urządzeniu Użytkownika i zaakceptowanie Regulaminu, jest tożsame z zawarciem z Operatorem umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.
- Umowa o dostarczanie Usługi Cyfrowej polegającej na korzystaniu z Aplikacji i dostarczaniu związanych z Aplikacją Treści Cyfrowych, zawierana jest na czas nieoznaczony.
§ 5
SUBSKRYPCJA
- Informacje dotyczące Subskrypcji oraz jej zamawiania.
- Po wykupieniu Subskrypcji Użytkownik uzyskuje dostęp do pełnej wersji Aplikacji,
- Subskrypcja oferowana w Aplikacji jest Funkcjonalna i Kompatybilna ze sprzętem spełniającym wymagania techniczne wskazane w niniejszym Regulaminie,
- informacje znajdujące się na w Aplikacji, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Użytkownik składając Zamówienie, składa ofertę kupna Subskrypcji na warunkach podanych w jej opisie,
- Cena Subskrypcji uwidoczniona w Aplikacji podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto,
- Cena Subskrypcji uwidoczniona w Aplikacji jest wiążąca w chwili złożenia przez Użytkownika Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen, w Aplikacji, które mogą się pojawić w odniesieniu do Subskrypcji po złożeniu Zamówienia przez Użytkownika (z wyłączeniem Ceny kolejnych Okresów Rozliczeniowych),
- w celu złożenia Zamówienia Użytkownik ma obowiązek:
- zalogować się do Konta,
- wybrać Subskrypcję (Użytkownik może składać Zamówienia na Subskrypcję
- 24 godziny na dobę przez cały rok z wyłączeniem przerw w dostępie do Aplikacji spowodowanych aktualizacją serwera Operatora lub wykonywaniem przez Operatora innych czynności w celu poprawienia funkcjonowania Aplikacji),
- zaakceptować Regulamin Aplikacji,
- a następnie za pośrednictwem PayU dokonać płatności za Subskrypcję
- Operator informuje Użytkownika o aktualizacjach Aplikacji:
- w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób ciągły – przez cały okres trwania Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej,
- w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób jednorazowy lub częściami – przez czas zasadnie oczekiwany przez Użytkownika, z uwzględnieniem celu wykorzystywania Usługi Cyfrowej, a także okoliczności i charakteru Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowych.
-
Zawarcie Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.
-
Do zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej w postaci Subskrypcji, niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia zgodnie z pkt 1.7 niniejszego paragrafu,
-
po złożeniu Zamówienia Operator niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail,
-
potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Użytkownika jego Zamówieniem i zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail, o której mowa w pkt
- niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa o dostarczenie Subskrypcji między Użytkownikiem, a Operatorem,
-
każdy zakup Subskrypcji będzie potwierdzany dowodem zakupu, który będzie wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Użytkownika podany w Formularzu Zamówienia po zaksięgowaniu płatności na koncie rozliczeniowym Operatora.
-
Sposoby płatności.
3.1. Płatności realizowane są w formie płatności poprzez PayU
- Dostarczenie Usługi Cyfrowej.
- Dostarczenie tj. udzielenie Użytkownikowi dostępu do Subskrypcji następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności,
- Użytkownik ma możliwość dostępu do płatnych funkcjonalności Aplikacji przez czas trwania Okresu Rozliczeniowego,
- Użytkownik zgadza się na dostarczenie Usługi Cyfrowej przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, a tym samym na utratę prawa do odstąpienia od Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej zawartej na odległość,
- Operator dostarcza Użytkownikowi Usługę Cyfrową w najnowszej dostępnej wersji.
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Operatora wobec Użytkownika będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- Operator jest odpowiedzialny wobec Użytkownika będącego Konsumentem za brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową:
- w przypadku gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana Użytkownikowi w sposób ciągły – przez cały okres trwania umowy,
- w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana w sposób jednorazowy lub częściami – Operator odpowiada za brak zgodności z umową istniejący w chwili dostarczenia Usługi Cyfrowej i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili,
- Użytkownik zobowiązany jest do współpracy z Operatorem w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego Użytkownika,
- zawiadomienia o braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania Użytkownik może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@heyholi.pl,
- w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Operatora,
- Operator ustosunkuje się do żądania Użytkownika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania,
- w przypadku reklamacji Użytkownika będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- Użytkownik będący Konsumentem może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Użytkownik będący Konsumentem może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność Usługi Cyfrowej z umową jest istotna, gdy Operator odmówił doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Operator próbował doprowadzić Usługę Cyfrową do zgodności z umową),
- w związku z uzasadnioną reklamacją Użytkownika będącego Konsumentem, Operator odpowiednio:
- doprowadza Usługę Cyfrową do zgodności z Umową na swój koszt,
- obniża cenę Usługi Cyfrowej (obniżona cena musi pozostawać w proporcji Ceny Usługi Cyfrowej zgodnej z umową do Usługi Cyfrowej niezgodnej z umową oraz dodatkowo w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa dostarczana jest częściami lub w sposób ciągły - uwzględniać czas, w którym Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Operator zwraca mu Cenę Usługi Cyfrowej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zaprzestać korzystania z Usługi Cyfrowej,
- odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS,
- Operator nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeśli przed odstąpieniem od Umowy Użytkownik z niej faktycznie korzystał,
- Operator jest zobowiązany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze Cyfrowej niezgodnej z umową oraz Usługi Cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
- Przedłużenie i anulowanie Subskrypcji.
- Subskrypcja ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny Okres Rozliczeniowy (analogiczny do tego, z którego dotychczas korzysta Użytkownik), jeżeli Użytkownik nie złoży najpóźniej na 24 godziny przed końcem trwającego Okresu Rozliczeniowego, oświadczenia woli o jej nieprzedłużaniu. Powyższe oświadczenie powinno zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@heyholi.pl, tzn. odłączenie płatności cyklicznej Subskrypcji.
- anulowanie Subskrypcji powoduje jej zakończenie. Po wygaśnięciu Subskrypcji Użytkownik ma możliwość korzystania jedynie z darmowych funkcjonalności podstawowej wersji Aplikacji.
- Funkcjonalności Subskrypcji.
- Klient, który wykupił Subskrypcję ma możliwość korzystania z wszelkich przewidzianych przez Operatora funkcjonalności Aplikacji.
- Płatna wersja Aplikacji zapewnia dostęp do bazy wiedzy z zakresu pielęgnacji skóry oraz metod poprawy jej kondycji. Baza wiedzy jest na bieżąco zmieniana i aktualizowana przez Operatora.
- Na podstawie Ankiety Operator przygotowuje indywidualny plan pielęgnacyjny dla Klienta.
- Klient ma możliwość korzystania z konsultacji z kosmetologiem przypisanym indywidualnie do jego Konta. Dostęp do konsultacji jest przyznawany Klientowi w ciągu 7 dni od momentu zakupienia Subskrypcji.
- Szczegółowy opis funkcjonalności Subskrypcji jest dostępny w Aplikacji i przedstawiany Klientowi w momencie dokonywania zakupu. Może on ulegać zmianie w trakcie rozwijania i udoskonalania Aplikacji.
§ 6
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Użytkownik będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Operatora oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia zawarcia Umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w wypadku umowy:
- świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Operator wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Operatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Operator rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Operatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Operator przekazał Konsumentowi potwierdzenie.
- Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Operatorowi, jak i Użytkownikowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
- Po odstąpieniu od umowy przez Użytkownika zgodnie z § 5 pkt 5.9 c) lub zgodnie z punktem niniejszym, Operator nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Użytkownika w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową lub Treścią Cyfrową, która stanowiła przedmiot Umowy,
- dotyczą wyłącznie aktywności Użytkownika w trakcie korzystania z usługi cyfrowej lub treści cyfrowej, która stanowiła przedmiot umowy,
- zostały połączone przez Operatora z innymi danymi i nie mogą zostać one rozłączone bez nadmiernych trudności,
- zostały wytworzone przez Użytkownika wspólnie z innymi Użytkownikami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- Użytkownik po odstąpieniu od umowy zobowiązany jest zaprzestać korzystania z Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
- W przypadku odstąpienia od umowy Operator może uniemożliwić Użytkownikowi dalsze korzystanie z Usług Cyfrowych lub Treści Cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie Użytkownikowi dostępu do Usług Cyfrowych lub Treści Cyfrowych albo zablokowanie Konta Użytkownika.
§ 7
ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI
- Aplikację w najnowszej dostępnej wersji Użytkownik może pobrać ze sklepu internetowego Google Play oraz App Store.
- Użytkownik jest zobowiązany do:
- podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych oraz niewprowadzających w błąd,
- zachowania w tajemnicy hasła do logowania w Aplikacji oraz nieudostępniania go osobom trzecim,
- niezwłocznego powiadomienia Operatora o każdym przypadku naruszenia jego praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.
- Aplikacja umożliwia Użytkownikom korzystanie z takich funkcjonalności jak:
- rejestracja i założenie Konta,
- złożenie Zamówienia Subskrypcji.
- Z chwilą pobrania Aplikacji, Operator udziela Użytkownikowi licencji na korzystanie z niej zgodnie z jej przeznaczeniem. Licencja Użytkownika wygasa z chwilą usunięcia Aplikacji z urządzenia.
- W ramach udzielonej licencji Użytkownik ma prawo do jej zwielokrotnienia, ale jedynie w zakresie, w jakim jest to nie zbędne do uruchomienia, korzystania i przechowywania Aplikacji w pamięci urządzenia Użytkownika.
- Licencja, o której mowa powyżej w pkt 4 oraz 5, nie upoważnia Użytkownika do udzielania dalszej sublicencji, a także dodystrybuowania, sprzedawania bądź w inny sposób wprowadzania do obrotu lub rozpowszechniania Aplikacji, w tym przesyłania lub udostępniania jej w sieci Internet, systemach dystrybucji aplikacji mobilnych oraz w jakichkolwiek innych systemach teleinformatycznych.
§ 8
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o charakterze ciągłym i bezterminowym (korzystanie z Aplikacji, prowadzenie Konta).
- Użytkownik może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie wiadomości do Operatora na adres: kontakt@heyholi.pl
- Operator może wypowiedzieć umowę o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku stwierdzenia naruszeń Użytkownika względem Operatora, po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 3 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- W przypadku niektórych w sposób oczywisty szkodliwych działań ze strony Użytkownika (np. ingerowania w kod źródłowy Aplikacji) dostęp do Usług Elektronicznych może zostać wyłączony natychmiastowo, wraz z powiadomieniem Użytkownika drogą elektroniczną.
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Operator i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi o charakterze ciągłym i bezterminowym w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 9
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Użytkownik z chwilą zaakceptowania Regulaminu uznaje, że całość praw autorskich i wszystkie znaki towarowe związane z Aplikacją, a niewyłączone postanowieniami odrębnych przepisów lub licencji (w szczególności treści, opisy, a także wygląd i treść samej Aplikacji) należą do Operatora i podlegają prawnej ochronie - w szczególności przez ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Zabronione jest korzystanie z tych praw własności intelektualnej bądź z usług Aplikacji do celów innych niż te ściśle określone Regulaminem. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Operatorowi, będącą następstwem użycia firmy lub znaków towarowych Aplikacji bez zgody Operatora lub niezgodnie z Regulaminem.
- Przesyłanie przez Użytkowników w ramach Aplikacji Treści Cyfrowych, jest równoznaczne z oświadczeniem przez te podmioty, iż posiadają one stosowne prawa do publikacji danego materiału.
- Użytkownik, przesyłając do Aplikacji materiały i treści cyfrowe ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich z tego tytułu, a w przypadku wystąpienia w związku z tym przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Operatora, zobowiązuję się zwolnić go z wszelkiej odpowiedzialności oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.
§ 10
WYMAGANIA TECHNICZNE
- W celu prawidłowego korzystania z Aplikacji wymagane jest:
-
posiadanie urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu (system Android lub IOS),
-
prawidłowo zainstalowany w urządzeniu mobilnym system operacyjny Android 14 lub nowszy albo IOS 18 lub nowszy,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
pobranie Aplikacji na urządzenie spełniające wymagania wskazane w pkt 1.1 oraz
- niniejszego paragrafu.
-
- Koszty połączenia z Internetem obciążają Użytkownika stosownie do umów zawartych przez niego z operatorem telekomunikacyjnym.
- Aplikacja jest w pełni Funkcjonalna i Kompatybilna z wymienionymi w pkt 1 systemami operacyjnymi.
- Pobranie, zainstalowanie i korzystanie z Aplikacji z innych źródeł niż wskazane w Regulaminie stanowi jego naruszenie.
- Operator informuje Użytkownika (przez cały okres korzystania przez Użytkownika z Aplikacji) o dostępnych aktualizacjach Aplikacji oraz o konsekwencjach ich niezainstalowania.
- Użytkownik zobowiązany jest do instalowania aktualizacji dostarczanych przez Operatora w rozsądnym czasie. Niezainstalowanie przez Użytkownika aktualizacji zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Operatora i po poinformowaniu go o skutkach braku instalacji aktualizacji, powoduje wyłączenie odpowiedzialności Operatora za brak zgodności Aplikacji oraz zawartych w niej Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych z Umową.
§ 11
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ OBOWIĄZKI STRON
- Operator zobowiązuje się wykonywać Usługi z należytą starannością, ponosząc odpowiedzialność w przypadku jej niezachowania.
- Operator dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Aplikacji były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.
- Użytkownik korzystający z usług Aplikacji jest odpowiedzialny za własne bezprawne działania i szkody wyrządzone w wyniku korzystania z Aplikacji. Za działania osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych odpowiadają ich opiekunowie prawni.
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do tego, aby dane zamieszczane w Aplikacji były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.
- Użytkownik podczas korzystania z Aplikacji zobowiązany jest do:
- podawania w formularzach udostępnionych w ramach Aplikacji wyłącznie prawdziwych i aktualnych danych Użytkownika oraz ich aktualizowania w zakresie, w jakim jest to konieczne dla prawidłowego korzystania z Aplikacji,
- korzystania z usług i funkcjonalności Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania oraz działania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników,
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych w ramach Aplikacji w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego,
- niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Aplikacji jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za skutki podania nieprawdziwych danych osobowych oraz ujawnienia hasła do Konta osobom trzecim.
§ 12
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z działaniem Aplikacji w trybie przewidzianym w niniejszym paragrafie oraz zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Skargi i zażalenia mogą być wnoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@heyholi.pl w sposób umożliwiający identyfikację osoby wnoszącej skargę lub zażalenie.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- opis problemu, którego dotyczy reklamacja.
- Użytkownik zobowiązany jest do współpracy z Operatorem w celu ustalenia czy brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową nie wynika z cech Środowiska Cyfrowego Użytkownika.
- Operator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. O ich rezultacie Operator niezwłocznie powiadomi składającego reklamację na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
- W przypadku uznania reklamacji Użytkownika, Operator doprowadza świadczoną przez siebie Usługę Cyfrową do zgodności z umową na swój koszt.
- Użytkownik może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Użytkownik może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach.
§ 13
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Aplikacji HEYHOLI jest Operator.
- Operator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Użytkownika zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Korzystanie z Aplikacji oraz zawieranie umów za pośrednictwem Aplikacji (z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych) jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje czy chce rozpocząć korzystanie z usług świadczonych przez Operatora. Dane osobowe Użytkowników są zbierane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy).
- W celu skorzystania z Usług opisanych w § 3 Regulaminu wymagane jest podanie przez Użytkownika danych osobowych takich jak adres e-mail.
- W przypadku Konta przy rejestracji musi on podać adres e-mail.
- W przypadku Subskrypcji przetwarzany jest adres e-mail,
- Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile Użytkownik lub jego opiekun prawny wyraził stosowną zgodę.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność, zakres, kompletność, treść i zgodność z przepisami prawa wprowadzanych przez niego do Aplikacji danych.
- Operator będzie przetwarzał dane osobowe w celach związanych z poprawnym dostarczeniem usług związanych z Aplikacją, a po wyrażeniu odrębnej zgody przez Użytkownika zgodnie z pkt 5, również w celach marketingowych.
- Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez Administratora:
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata,
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
- Podczas korzystania z Aplikacji mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do urządzenia Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podstawy prawne żądania Użytkownika:
- dostęp do danych – art. 15 RODO,
- sprostowanie danych – art. 16 RODO,
- usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO,
- ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO,
- przeniesienie danych – art. 20 RODO,
- sprzeciw – art. 21 RODO,
- cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 11 niniejszego rozdziału, można przesłać stosowną wiadomości e-mail na adres: kontakt@heyholi.pl.
- Operator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
- Aplikacja używa plików „cookies”. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Aplikacji, dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk Aplikacji.
- W ramach Aplikacji stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”:
- „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia Aplikacji),
- „Stałe" pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
- Dane osobowe Użytkowników są przekazywane dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy świadczeniu usług Aplikacji. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy). Podmiotami, którym przekazywane są dane osobowe są w szczególności:
- dostawcy usług wykorzystywanych przy prowadzeniu Aplikacji,
- biuro księgowe,
- dostawcy oprogramowania,
- dostawcy usług marketingowych,
- operatorzy płatności,
- podmioty zapewniające system mailingowy.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Użytkownik może zaprzestać korzystania z usług oferowanych przez Operatora zgodnie z Regulaminem w każdej chwili, usuwając Aplikację mobilną z urządzenia, na którym została zainstalowana.
- Usunięcie Aplikacji mobilnej nie powoduje jednoczesnego usunięcia Konta.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika przy wykorzystaniu Aplikacji treści o charakterze bezprawnym.
- Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Aplikacji z powodu lub w celu:
- ulepszania istniejących i dodania do niej nowych funkcjonalności,
- poprawiania wyglądu graficznego Aplikacji,
- zmiany przepisów prawa obowiązującego lub wydania decyzji przez odpowiednie organy, powodujących konieczność ich zmiany,
- przyczyn spowodowanych działaniem siły wyższej,
- przyczyn spowodowanych zmianami organizacyjnymi u Operatora.
- Zmiany, o których mowa w pkt 4 nie powodują jakichkolwiek kosztów dla Użytkowników. Jeśli wprowadzana zmiana wpływa na dostęp Użytkownika do Aplikacji i na korzystanie z niej, Operator informuje o niej Użytkownika z wyprzedzeniem i poprzez przesłanie na trwałym nośniku informacji o:
- terminie dokonania zmiany,
- właściwościach zmiany,
- prawie do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeśli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
- Operator zwolniony jest z obowiązku, o którym mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu, jeśli zapewnił Użytkownikowi uprawnienie do zachowania bez dodatkowych kosztów Aplikacji zgodnej z umową w stanie niezmienionym.
- Zmiany dokonane w Regulaminie Aplikacji wiążą Użytkownika, pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianach przez Operatora. O zmianie Regulaminu Użytkownik informowany jest poprzez wiadomość email lub odpowiedni komunikat w Aplikacji.
- Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od dnia 18.11.2024r.
- Aplikacja dostępna jest w języku polskim.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z Aplikacją pomiędzy Operatorem a Użytkownikami będą rozwiązywane, w miarę możliwości w drodze negocjacji.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Regulamin jest dostępny w Aplikacji mobilnej.